نمایش‌نامه‌خوانی «چفیه» در فریدونکنار اجرا شد
کد خبر: 3937310
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
به مناسبت هفته بسیج؛

نمایش‌نامه‌خوانی «چفیه» در فریدونکنار اجرا شد

به مناسبت هفته بسیج نمایش‌نامه «چفیه» با محوریت دفاع مقدس به نویسندگی حمیدرضا گل‌محمدی تواندشتی و به همت گروه تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی واحد مازندران در فریدونکنار اجرا شد.

نمایش نامه‌خوانی «چفیه» در فریدونکنار اجرا شدبه گزارش ایکنا از مازندران، نمایش‌نامه «چفیه» با محوریت دفاع مقدس به نویسندگی حمیدرضا گل‌محمدی تواندشتی و کارگردانی فاطمه گل‌محمدی تواندشتی، به مناسبت هفته بسیج از سوی گروه تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی واحد مازندران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امروز، پنجم آذرماه در فریدونکنار به اجرا در آمد.

خلاصه داستان نمایش‌نامه چفیه می‌پردازد به ماجرای دو همکلاسی و بچه محل که پس از سال‌ها در یک آرایشگاه به هم برخورد می‌کنند و...

دستیاری کارگردانی و طراحی پوستر این نمایش را سیدعلیرضا رزمگر بر عهده داشت و فاطمه گل‌محمدی تواندشتی به‌عنوان توضیح‌خوان، سیدعلیرضا رزمگر، سیدامیررضا محمدنژاد و امیرضا ناندوست به‌عنوان خوانش‌گر نمایشنامه در این نمایش‌نامه‌خوانی همکاری داشتند.

یادآور می‌شود، این نمایشنامه در نخستین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «پرواز تا دریا» شهرستان فریدونکنار که از هشتم تا دهم مهرماه ۹۹ در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد و سیدعلیرضا رزمگر، خوانشگر این نمایش به‌عنوان خوانش‌گر برتر این جشنواره شناخته شد.

انتهای پیام
captcha