۴۵۰۰ بسته معیشتی در کرمانشاه توزیع می‌شود
کد خبر: 3937404
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

۴۵۰۰ بسته معیشتی در کرمانشاه توزیع می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: در راستای اجرای طرح «شهید سلیمانی» ۴۵۰۰ بسته معیشتی در کرمانشاه توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از توزیع ۴۵۰۰ بسته معیشتی در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: با ابلاغ طرح «شهید سلیمانی» از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به ادارات اوقاف سراسر کشور، این طرح در استان کرمانشاه از ابتدای آذرماه آغاز و تا ۱۳ دی‌ماه همزمان با شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی اجرایی می‌شود.

وی افزود: در قالب این طرح قرار است اقلام معیشتی، بسته‌های فرهنگی، تجهیزات بهداشتی، غذای گرم، وسایل گرمایشی و ... به نیازمندان اهدا شود.

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به اینکه بسته‌های اهدایی از محل عواید موقوفه حاج محمدتقی اصفهانی تهیه شده و بین خانواد‌های کم‌برخوردار توزیع خواهد شد، گفت: سهیه استان در تأمین اقلام ذکر شده ۴۵۰۰ بسته و هر کدام به ارزش ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه تصریح کرد: اداره‌کل اوقاف کرمانشاه در فاز اول و دوم بیماری کرونا خدمات خوبی ارائه داده است و بدون شک راه شهید سلیمانی با خدمت به محروین میسر خواهد شد و عواید موقوفات استان همواره در جهت دستگیری از محرومین و رفع مشکلات این قشر به بهترین شکل هزینه شده است.

وی گفت: علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در این ایام طبخ غذا و توزیع نان رایگان نیز از جمله اقداماتی است که در راستای اجرای این طرح در استان انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام صالحی بقاع متبرکه امامزاده ابراهیم(ع)، بقعه سیده فاطمه و زیارتگاه صاحب‌الزمان(عج) کرمانشاه، امامزاده باقر(ع) بیستون، امامزاده احمد(ع) سنقر، امامزاده حسن(ع) اسلام آبادغرب، بقعه احمد ابن اسحاق(ره) سرپل‌ذهاب، بقعه سیدعبیدالله(رض) پاوه، امامزاده ابراهیم(ع) کنگاور، بقعه سیدجمال‌الدین(ع) فش و امامزاده مهدی(ع) هرسین را مجری طرح اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha