اعلام فراخوان «جشنواره وقف چشمه همیشه جاری» در کرمانشاه
کد خبر: 3937536
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

اعلام فراخوان «جشنواره وقف چشمه همیشه جاری» در کرمانشاه

معاون فرهنگی - اجتماعی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه از برگزاری هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در هشت بخش خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی توسلی، معاون فرهنگی ــ اجتماعی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به اعلام فراخوان «جشنواره وقف چشمه همیشه جاری» در کرمانشاه، اظهار کرد: این جشنواره در هشت بخش و با هدف ترویج و تبلیغ ارزش‌های والای انسانی به ویژه سنت حسنه وقف برگزار می‌شود.

وی افزود: مهلت ارسال آثار به این جشنواره از ابتدای آبان ماه آغاز شده و تا پایان فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد. داوری و اعلام نتایج این جشنواره خردادماه سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام توسلی تصریح کرد: این جشنواره با هدف حمایت از هنرمندان، فرهیختگان و پژوهشگران مستعد کشور و گسترش فرهنگ وقف و معرفی ثمرات آن و تولید آثار فاخر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی ــ اجتماعی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: از دیگر اهداف برگزاری جشنواره ترویج فرهنگ وقف در بین اقشار جامعه، جریان‌سازی و احیای موضوع وقف در سطح جامعه، ارتقای سطح کمی و کیفی آثار فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در حوزه وقف و حمایت از پدیدآورندگان آثار فرهنگی، هنری و رسانه‌ای وقف است.

وی در پایان افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره و ارسال اثر می‌توانند به سایت www.vaghffestival.ir مراجعه کنند همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۶۴۸۷۲۶۱۴-۰۲۱ و ۶۴۸۷۲۶۱۶-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha