پخش داوری مسابقات سراسری قرآن آقایان از ۱۵ آذرماه
کد خبر: 3938685
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

پخش داوری مسابقات سراسری قرآن آقایان از ۱۵ آذرماه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از پخش داوری مسابقات سراسری قرآن آقایان از ۱۵ آذرماه خبر داد و گفت: ۲۰ آذرماه جاری مسابقات متسابقین شرکت‌کننده کرمانشاهی در مرحله سراسری چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن کریم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش و داوری زنده می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به پخش داوری مسابقات سراسری قرآن آقایان از ۱۵ آذرماه، اظهار کرد: داوری زنده مسابقات متسابقین شرکت‌کننده کرمانشاهی در مرحله سراسری مسابقات قرآن کریم روز ۲۰ آذرماه جاری از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

وی افزود: ضبط و اجرای این دوره مسابقات طی روز‌های ۱۷ تا ۲۲ آبان‌ماه سال جاری در استودیو‌های مراکز استانی سازمان صدا و سیما انجام گرفت.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه با اشاره به شیوه داوری این دوره مسابقات، گفت: اسامی داوران چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف اعلام شده که در تیم داوری ۱۴ نفر از اساتید قرآنی کشور حضور دارند.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: در بخش لحن و تجوید این دوره سه داور حضور دارند و در بخش‌های صوت، وقف و ابتدا و حسن حفظ نیز هر کدام دو داور مسابقات را قضاوت خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور ۲۳۰ شرکت‌کننده از استان‌های مختلف در بخش آقایان در این دوره، افزود: ۵ متسابق از استان کرمانشاه در این مرحله از مسابقات قرآن حضور داشتند.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه در پایان تصریح کرد: یکی از تفاوت‌های این دوره با ادوار گذشته در پخش تلویزیونی این مسابقات است که داوری آن به شیوه هم‌زمان با پخش انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha