ارتقای سطح کیفی کانون‌ها رویکرد طرح «ایران قوی» است
کد خبر: 3938718
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

ارتقای سطح کیفی کانون‌ها رویکرد طرح «ایران قوی» است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ایران قوی در سطح ۵۶۷ کانون مسجد این استان، گفت: جریان‌سازی گفتمان انقلاب در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های مساجد از رویکرد‌های طرح «ایران قوی» است که در کانون‌ها اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به اجرای طرح «ایران قوی» در ۵۶۷ کانون مسجد این استان، اظهار کرد: کانون‌های مساجد استان مشارکت خوبی در اجرای این طرح که یکی از رویکرد‌های آن ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های مساجد است، دارند.

وی افزود: این طرح با ایجاد بستر مشارکت و نقش‌آفرینی به سوی رقابت سالم، تولید و اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت‌های کانون‌های مساجد گام بر‌می‌دارد.

حجت‌الاسلام کلات‌پور درادامه جریان‌سازی انقلابی و فعالیت‌های فرهنگی در سطح کانون‌های مساجد را از اهداف اجرای طرح ایران قوی دانست و گفت: کانون‌های مساجد با اجرای طرح‌هایی از این دست به سوی تقویت مؤلفه‌های استحکام فرهنگی نظام اسلامی بر محور مسجد گام برمی‌دارند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه تصریح کرد: این طرح با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و در مسیر استفاده از ظرفیت‌ها و بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن، سیره اهل بیت(ع)، مسجد و بیانیه گام دوم انقلاب و مقاومت و عزت ایرانی در سطح کانون‌های مساجد درحال اجرا شدن است.

وی در پایان با اشاره به ثبت فعالیت و برنامه‌های کانون‌ها در مسیر اجرای طرح در سامانه بچه‌های مسجد، اظهار کرد: ارزیابی اولیه در مرحله استانی و داوری نهایی در سطح ملی انجام می‌شود و در سطح استان از کانون‌های برتر که بیشترین امتیاز را کسب کنند در سامانه بچه‌های مسجد تقدیر ویژه انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha