تغییر زمان آزمون «طرح حفظ قرآن» خانواده کارکنان اوقاف کرمانشاه
کد خبر: 3938880
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

تغییر زمان آزمون «طرح حفظ قرآن» خانواده کارکنان اوقاف کرمانشاه

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه از تغییر زمان آزمون «طرح حفظ قرآن» خانواده کارکنان اوقاف استان خبر داد و گفت: به علت محدودیت‌های کرونایی، آزمون طرح مذکور به اسفندماه موکول شد.

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در گفتگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به برگزاری طرح حفظ قرآن کریم ویژه خانواده کارکنان اوقاف و امور خیریه، اظهار کرد: این طرح به شیوه شفاهی و در ۴ بازه زمانی درحال برگزار شدن است.

وی افزود: این طرح هرساله در ۱۵ خردادماه، ۱۵ شهریورماه، ۱۵ آذرماه و ۱۵ اسفندماه برگزار می‌شود و امسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی، آزمون طرح مذکور به اسفندماه موکول گردید.

سهیلی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این طرح برای حضور در آزمون یک هفته قبل از برگزاری آزمون طرح نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: ۱۵ آذرماه جاری برنامه‌ریزی برای برگزاری آزمون طرح انجام گرفت که به دلیل شرایط موجود به ۱۵ اسفندماه موکول شد.

وی از تمامی شرکت‌کنندگان در طرح مذکور خواست تا برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره ۳۸۲۱۳۸۴۱-۰۸۳ تماس و یا در پیام رسان تلگرم و سروش t.m//oghafkermansh و https://sapp.ir/quranikermanshah ما را دنبال کنند.

انتهای پیام
captcha