اتهام علیه حزب‌الله درباره انفجار بندر بیروت ننگ‌آور و بی‌ارزش است
کد خبر: 3938997
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان:

اتهام علیه حزب‌الله درباره انفجار بندر بیروت ننگ‌آور و بی‌ارزش است

ابراهیم الموسوی، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تصریح کرد: اقدام برخی رسانه‌ها در متهم‌کردن حزب‌الله پس از انفجار بندر بیروت، باطل، بی‌ارزش و بدون مدرک و دلیل است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری النشرة، ابراهیم الموسوی، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، امروز، 14 آذرماه، ضمن سخنانی در جمع هواداران حزب‌الله لبنان در مقابل کاخ دادگستری لبنان گفت: اقدام برخی رسانه‌ها در متهم دانستن جنبش مقاومت اسلامی لبنان درباره حادثه انفجار بندر بیروت ننگ‌آور و بی‌ارزش است.
 
وی افزود: این اتهامات باطل و پوچ است، زیرا انگشتان اتهام از مجرم دور نگه داشته می‌شود و بدون هیچ مدرکی متوجه طرف‌های دیگر می‌شود.

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: حزب‌الله لبنان علیه اشخاص حقیقی و حقوقی و رسانه‌هایی که انگشت اتهام را در انفجار بندر بیروت متوجه این حزب کردند، شکایت کرده است.

الموسوی تصریح کرد: «ما مدارک و مستنداتی داریم که ثابت می‌کند که اتهامات آنها علیه ما باطل است».

گفتنی است که بعد از انفجار بزرگ بندر بیروت از همان لحظات آغازین بسیاری از اشخاص حقیقی و حقوقی و رسانه‌های داخلی و خارجی لبنان انگشت اتهام خود را به سوی حزب الله لبنان نشانه گرفتند.

در این مدت با وجود روشنگری و اظهارات و ادله و قرائن بسیاری که از سوی مسئولان حزب‌الله و دبیرکل این حزب سیدحسن نصرالله مبنی بر عدم دخالت این حزب در این انفجار همچنان برخی از رسانه‌ها و اشخاص به دنبال افترازنی بدون هیچ ادله و دلیلی به حزب‌الله لبنان بودند.
انتهای پیام
captcha