اقدام هنجارشکنانه در تکیه معاون‌الملک نتیجه خلاء مدیریت مذهبی است
کد خبر: 3939970
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴

اقدام هنجارشکنانه در تکیه معاون‌الملک نتیجه خلاء مدیریت مذهبی است

مدیرکل اوقاف کرمانشاه با ابراز تأسف از اتفاق رخ داده در تکیه معاون‌الملک، گفت: هتک حرمت تکیه معاون‌الملک به‌عنوان یکی از اماکن متبرکه نتیجه خلاء مدیریت مذهبی بر این اماکن متبرکه است.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با ابراز تأسف از حرکت ضد اخلاقی در تکیه معاون‌الملک، اظهار کرد: تکیه معاون‌الملک از اماکن مذهبی و فرهنگی استان کرمانشاه است که سال‌ها محل برپایی روضه سیدالشهدا(ع) و قدمگاه عاشقان حسینی بوده و حرمت بسیاری در بین عموم مردم دارد.

وی با بیان اینکه ساخت و پخش کلیپ مبتذل در این مکان سبب جریحه‌دار شدن اعتقادات دینی و مذهبی مردم شده است، افزود: اگر نظارت دقیق سازمان‌های فرهنگی و مذهبی بر این اماکن انجام می‌شد، امروز شاهد وقوع اتفاقاتی از این دست نبودیم.

حجت‌الاسلام صالحی گفت: این قبیل اقدامات با هدف تغییر هویت مذهبی تکیه معاون‌الملک انجام شده که باید با عاملان آن برخوردی قاطع صورت گیرد که دیگربار شاهد چنین اعمال و حرکات غیراخلاقی که توهین به حیثیت مردم مؤمن و متدین کرمانشاه است، نباشیم.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه در پایان تأکید کرد: باید حدود کار‌های دینی و مذهبی در این مکان رعایت شود که این امر نیازمند نظارت دقیق دستگاه‌های فرهنگی و دینی است.

انتهای پیام
captcha