کسب مقام دوم جشنواره قرآن و عترت برای علوم پزشکی کرمانشاه
کد خبر: 3943402
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸

کسب مقام دوم جشنواره قرآن و عترت برای علوم پزشکی کرمانشاه

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بیست و پنجمین جشنواره قرآنی وزارت بهداشت مقام دوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

محمدرضا غلامی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از کسب مقام دوم بیست و پنجمین جشنواره قرآنی وزارت بهداشت توسط دانشجویان این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: براساس اعلام رسمی ستاد اجرایی بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با کسب امتیازات برتر رتبه دوم این مسابقات را به خود اختصاص داد.

وی افزود: کسب این جایگاه به همت آشکار کانون قرآن و عترت دانشگاه و تلاش و کوشش تیم مدیریتی قرآن دانشگاه و همت اصحاب قرآنی این مرکز انجام گرفت.

غلامی تصریح کرد: کسب این افتخار نشان از نفوذ روح قرآنی و آموزه‌های این کتاب بزرگ اخلاقی در تار و پود این مرکز و کارکنان و دانشجویان آن دارد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: امیدواریم در زمینه اخلاق و رفتار نیز قرآنی رفتار کنیم و در راستای تسهیل در امور قرآنی دانشگاه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه کسب چنین امتیازاتی نیاز به زیرساخت مستحکم و بسترسازی اصولی داشته است، افزود: کسب این جایگاه نشان از تلاش یکایک کارکنان این معاونت دارد.

غلامی در پایان با اشاره به کسب ۱۱۹ امتیاز توسط دانشجویان این دانشگاه در بیست و پنجمین دوره این جشنواره، اظهار کرد: جشنواره قرآنی وزارت بهداشت امسال به دلیل شرایط شیوع کرونا به شیوه مجازی و غیرحضوری به میزبانی وزارت بهداشت برگزار شد.

انتهای پیام
captcha