برگزاری مراسم گرامیداشت «سردار دل‌ها» در کرمانشاه
کد خبر: 3943443
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶

برگزاری مراسم گرامیداشت «سردار دل‌ها» در کرمانشاه

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با همکاری سپاه نبی‌اکرم(ص) در کرمانشاه خبر داد.

مهدی عبدالمالکی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری مراسم گرامیداشت «سردار دل‌ها» در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: به زودی زمان برگزاری این مراسم اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم با حضور تعداد محدود و با حضور مدیران ارشد استان برگزار می‌شود، افزود: امروز، ۶ دی برنامه ویژه‌ای با همکاری حمل و نقل و ترافیک شهرداری به‌مناسبت ایام فاطمیه و نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

عبدالمالکی به برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «مکتب سلیمانی» اشاره کرد و گفت: این مسابقه از ۱۵ آبان آغاز و تا ۱۳ دی‌ماه ادامه دارد که به ۱۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهدا می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از توزیع پوستر سردار سلیمانی به صورت گسترده در سطح شهر از ۸ دی خبر داد و افزود: با همکاری معاونت فرهنگی ــ هنری سپاه نبی‌اکرم(ص) و مرکز آفرینش‌های هنری بسیج جشنواره مجازی سرود بسیج به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با موضوعات سردار دل‌ها، گام دوم انقلاب و استکبارستیزی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی به مناسبت این ایام برگزاری «عصر شعر» با همکاری حوزه هنری و انجمن شعر رضوی است که عصر روز ۱۲ دی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha