کمک مؤمنانه مسجدی‌ها به نیازمندان کرمانشاهی در ایام فاطمیه
کد خبر: 3948467
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲

کمک مؤمنانه مسجدی‌ها به نیازمندان کرمانشاهی در ایام فاطمیه

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: کمک‌های مؤمنانه اعضای کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد استان در ایام فاطمیه در قالب توزیع بسته‌های معیشتی انجام گرفت.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: کمک‌های مؤمنانه اعضای کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد استان در ایام فاطمیه در قالب توزیع بسته‌های معیشتی انجام گرفت.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها در قالب یاد شده به یک جریان در مساجد تبدیل شده، افزود: اولویت فعالیت کانون‌های مساجد در این ایام به تهیه و توزیع کمک‌های مؤمنانه بچه‌های مسجدی و خیرین در بین خانواده‌های نیازمند است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد استان کرمانشاه با بیان اینکه در این شرایطی که مردم بیش از پیش دچار مشکلات معیشتی شده‌اند، گفت: در راستای طرح راهکار و با هدف کمک به بهبود معیشت مردم کانون‌های مساجد در مناسبت‌های مختلف نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در استان اقدام کرده و در قالب کمک‌های مؤمنانه به دست محرومان و نیازمندان رسانده است.

حجت‌الاسلام کلات‌پور با بیان اینکه کمک و یاری رساندن از موارد مورد توجه اهل‌بیت(ع) است، اظهار کرد: در شرایط فعلی برای عبور از بحران باید همدل و همراه بود و از این فرصت باید بهره گرفت تا تمامی مشکلات و نگرانی‌ها را به فرصتی برای یاری و خدمت‌رسانی تبدیل کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: با همت اعضای کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد طی شیوع کرونا بسته‌های معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه به‌منظور توزیع بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان استان تهیه شده و روند جمع‌آوری کمک‌ها در استان تا پایان این شرایط ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha