بانوان فعال فرهنگی کرمانشاه تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3948688
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹

بانوان فعال فرهنگی کرمانشاه تجلیل می‌شوند

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برگزاری آئین تجلیل از بانوان فعال فرهنگی کرمانشاه در اسفندماه سال‌جاری خبر داد.

افسانه تیرانداز، کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری آئین تجلیل از بانوان فعال فرهنگی کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این مراسم اسفندماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با هدف ارج نهادت به زحمات و تلاش مروجین و مبلغین فرهنگ دینی به‌منظور ایجاد زمینه ارتباط و تعامل بیشتر با بانوان فرهنگی برگزار خواهد شد.

تیرانداز گفت: معرفی و تبیین عملکرد بانوانی که در عرصه فرهنگ دینی تلاش می‌کنند ضروری است چرا که بانوان فعال در این حوزه در مسیر ترویج فرهنگ دینی تلاش می‌کنند و این فرهنگ در مسیر خنثی شدن توطئه‌های دشمنان مؤثر است.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: واگذاری مسئولیت‌های سنگین به بانوان همیشه دشوار بوده است، اما بانوان ثابت کرده‌اند که توانایی لازم برای تلاش در این عرصه را دارند.

وی در پایان با بیان اینکه بانوان نقش مهم و مؤثری در توسعه اجتماعی برعهده دارند، افزود: بانوان در تحول جامعه عامل بنیادی هستند و نقش فرهنگی آنان قابل توجه بوده و تأثیرگذاری فراوانی دارند.

انتهای پیام
captcha