اجرای طرح ملی طواف با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در کرمانشاه
کد خبر: 3949366
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳

اجرای طرح ملی طواف با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در کرمانشاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: طرح ملی «طواف» با هدف دریافت طرح‌های پیشنهادی به‌منظور مقابله با آسیب‌های اجتماعی در کرمانشاه اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: فراخوان طرح و اقدام ملی فرهنگی در حوزه آسیب‌های اجتماعی در استان کرمانشاه اعلام شده است.

وی افزود: طرح ملی طواف به‌منظور دریافت طرح‌های پیشنهادی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در کرمانشاه اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال آثار و طرح‌های پیشنهادی، ۱۶ بهمن‌ماه سال‌جاری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: دستورالعمل شناسایی و پایش طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی استان‌های سراسر کشور در حوزه آسیب‌های اجتماعی در راستای منویات مقام معظم رهبری و راهبرد جدید رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در شبکه‌سازی مردمی و امر تبلیغ دین و مأموریت گام دوم انقلاب اسلامی تدوین و عرضه شده است.

وی تصریح کرد: ۵ محور محتوایی این رویداد ملی شامل «خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه‎‎‌نشینی و مناطق محروم» است. طرح‌های ارائه شده پس از پایش، در کمیته ارزیابی استان به دبیرخانه رویداد در ستاد طواف کمیته مرکزی ارسال می‌شوند که منتخبین این طرح در اسفندماه سال‌جاری تجلیل خواهند شد.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ارائه طرح می‌توانند به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha