کرمانشاه ۲ هزار و ۹۰۰ بانوی شهید و جانباز تقدیم انقلاب کرده است
کد خبر: 3956998
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶

کرمانشاه ۲ هزار و ۹۰۰ بانوی شهید و جانباز تقدیم انقلاب کرده است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه ۲ هزار و ۹۰۰ بانوی شهیده و جانباز تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، زهره رستمی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه بعد از ظهر امروز، ۱۱ اسفندماه با حضور در یادواره لشگر فرشتگان تاریخ‌ساز به پیگیری‌های اخیر برای نامگذاری خیابان‌ها، کوچه‌ها و بوستان‌های استان کرمانشاه به شهدای زن این استان اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه ۲ هزار و ۹۰۰ بانوی شهیده و جانباز تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است، افزود: نامگذاری برخی مدارس دخترانه به‌نام شهدای زن استان بستر لازم برای شناخت این شهدای والامقام را فراهم می‌کند، لذا نامگذاری برخی مدارس دخترانه به‌نام این شهدا به آموزش و پرورش کرمانشاه پیشنهاد شده است.

رستمی تصریح کرد: در سال‌های اخیر نقش بانوان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی به خوبی به تصویر کشیده نشده و این درحالی است که بانوان جانباز و آزاده خاطرات بسیاری از دفاع مقدس برای روایت دارند که می‌تواند الگویی برای بانوان و دختران امروز باشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت: بانوان شهیده و جانباز نماد ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان هستند و نقش مهم و تأثیرگذاری در طول دفاع مقدس داشتند.

وی در پایان با اشاره به نقش و جایگاه بانوان، افزود: بانوان در اجرایی شدن گام دوم انقلاب نقش تأثیرگذاری دارند و با راهبرد‌های صحیح این بیانیه می‌توان در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

انتهای پیام
captcha