استفاده از ظرفیت حقوقدانان بسیجی در آگاهی‌بخشی حقوق عامه ضروری است
کد خبر: 3957469
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷

استفاده از ظرفیت حقوقدانان بسیجی در آگاهی‌بخشی حقوق عامه ضروری است

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت: استفاده از ظرفیت حقوقدانان بسیجی برای کمک به مجموعه شهرداری در خصوص آگاهی‌بخشی حقوق عامه و شهری بسیار ضروری است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مهدی عبدالمالکی، رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه امروز، ۱۳ اسفندماه در جلسه هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه با اشار به خدمات ارزشمند بسیج حقوقدانان استان، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت حقوقدانان بسیجی برای کمک به مجموعه شهرداری در خصوص آگاهی‌بخشی حقوق عامه و شهری بسیار ضروری است.

وی افزود: در راستای یاد شده ظرفیت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در اختیار سازمان بسیج حقوقدانان خواهد بود.

عبدالمالکی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری این سازمان با بسیج حقوقدانان، گفت: فصل جدیدی از همکاری‌های دوجانبه در مسیر خدمت به مردم رقم خواهد خورد.

یادآور می‌شود، در این جلسه تفاهم‌نامه همکاری بین دو سازمان با سرفصل‌های همکاری شامل اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، حقوق و آموزش عمومی حقوق شهروندی و تبیین و فرهنگ‌سازی حقوق شهری، اجرای برنامه‌های مسجد محوری با محوریت آموزش همگانی حقوق امضا شد.

از دیگر سرفصل‌های مشترک برگزاری همایش درخصوص حقوق شهروندی، حقوق عامه، بیانیه گام دوم انقلاب، نقش شهروندان در راستای حفظ حقوق شهری و تحقق عدالت اجتماعی، فضاسازی فرهنگی شهری متناسب با مسائل حقوقی و قضائی، اجرای طرح‌های علمی و پژوهشی، برگزاری یادواره‌های شهدای حقوقدان و اجرای دوره‌های آموزشی حقوقی متناسب با حقوق شهری است.

انتهای پیام
captcha