پیگیر بازگشت بودجه‌های قرآنی به اتحادیه هستم
کد خبر: 3958388
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی هرمزگان:

پیگیر بازگشت بودجه‌های قرآنی به اتحادیه هستم

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی هرمزگان با بیان اینکه تا زمانی که در این سمت هستم، اجازه نخواهم داد هیچ شخص و نهادی حقوق قرآنیان را پایمال کند، گفت: بودجه‌های بلوکه شده قرآنی باید به حساب اتحادیه مؤسسات قرآنی بازگردد.

عماد ناصری، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: در سال 1393 بودجه‌ای توسط شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور به استان هرمزگان اختصاص داده شد و طبق مصوبه شورای وقت توسعه استان باید این مبالغ در امورات قرآنی مصرف می‌شد. این در حالی است که از حدود 144 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته، تنها 30 میلیون تومان صرف حوزه قرآنی شده و الباقی از حساب اتحادیه خارج شده است.

وی ادامه داد: من این مسئله را از طریق اتحادیه کشوری پیگیری کردم و مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور نیز این مسئله را نزد شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور مطرح کرد. شورا طی نامه‌ای، اتحادیه استانی را مأمور کرده که ظرف مدت 10 روز این مبلغ را به حساب اتحادیه عودت دهد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی هرمزگان تصریح کرد: در راستای تلاش برای آزاد شدن این مبالغ و بازگشت آن به بیت‌المال، جلسه‌ای فی‌مابین اتحادیه فعلی مؤسسات قرآنی هرمزگان، اداره کل ارشاد استان و مسئولین اتحادیه‌های قبلی برگزار شد. در این جلسه مصوب شد، جلسه فوق‌العاده شورای فرهنگ عمومی در دفتر نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان برگزار و پس از تصویب شورا، مبالغ به حساب اتحادیه واریز شود.

ناصری با بیان اینکه ما مجدانه پیگیر هستیم تا بتوانیم همه املاک و بودجه‌هایی که به گونه‌های مختلف از حساب اتحادیه خارج شده، بازگردانده و در حوزه قرآن مصرف شود، بیان کرد: تا زمانی که در سمت ریاست اتحادیه مؤسسات قرآنی استان قرار دارم، اجازه نخواهم داد هیچ شخص و نهادی حقوق قرآنیان را پایمال کند و با هرکسی که بخواهد حقی از حقوق قرآنیان را ضایع کند، به‌شدت برخورد خواهم کرد.

انتهای پیام
captcha