اجرای طرح انگیزشی و تشویقی ویژه فعالان قرآنی نهاجا
کد خبر: 3965900
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰

اجرای طرح انگیزشی و تشویقی ویژه فعالان قرآنی نهاجا

نخستین دوره طرح انگیزشی و تشویقی ویژه فعالان قرآنی نیروی هوایی ارتش در فروردین‌ماه امسال اجرا شد.

سرگرد سیدمحسن مصطفوی، رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: طرح انگیزشی و تشویقی ویژه فعالان قرآنی نهاجا با تأیید و تصویب فرمانده نیروی هوایی ارتش، از فروردین‌ماه 1400 در سطح این نیرو اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح ویژه تمامی مقاطع کارکنان پایور، وظیفه، بانوان شاغل و خانواده‌ها(همسران و فرزندان دختر و پسر) است، افزود: حافظان نیم جزء تا کل، حائزان رتبه رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل و مفاهیم قرآن و اذان در سطح مسابقات قرآن نیروی ارتش و نیروهای مسلح، این طرح‌ را شامل می‌شوند.

مصطفوی با اشاره به تشویق‌های در نظر گرفته به جز ارشدیت برای حافظان کل و 20 جزء به بالا بیان کرد: هدایای نقدی برای خانواده‌ها، برای کارکنان وظیفه، امتیاز مسکن و معافیت یک دوره‌ای در بحث نقل و انتقالات برای حافظان 20 جزء و همچنین مرخصی تشویق از پنج روز تا یک ماه برای کارکنان وظیفه در نظر گرفته شده است.

وی از همراهی هیئت رئیسه نیروی هوایی و فرماندهی نهاجا برای تصویب و تحقق این طرح تشکر و قدردانی کرد و گفت: این دستورالعمل با وجود تازگی اما مورد اقبال خانواده‌ها و کارکنان قرار گرفته و جهش و پویایی را در سطح نهاجا در حوزه قرآن ایجاد کرده است.

یادآور می‌شود، طرح انگیزشی و تشویقی ویژه فعالان قرآنی نهاجا در مهرماه سال 1399 به تصویب رسید که نخستین مرحله آن در فروردین ماه امسال اجرایی شد.

انتهای پیام
captcha