کتاب «فلسفه مجازات‌های قرآن» منتشر شد
کد خبر: 3965958
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

کتاب «فلسفه مجازات‌های قرآن» منتشر شد

کتاب «فلسفه مجازات‌های قرآن» از سوی مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد.

کتاب «فلسفه مجازات‌های قرآن» منتشر شدبه گزارش ایکنا، کتاب «فلسفه مجازات‌های قرآن» از سوی مؤسسه بوستان کتاب در ۳ بخش و ۸ فصل تهیه و تنظیم و منتشر شده است.
 
قریب به یک سوم از آیات قرآن، درباره رویدادها و سرگذشت امت‌های پیشین است؛ بخشی از آیات کریمه قرآن به بیان سنت‌ها و مجازات‌های اقوام گذشته می‌پردازد. 
 
کتاب حاضر درباره مجازات‌هایی است که در بیانات قرآن برای تنبیه مجرمان آمده است. در این نوشتار، برخی از پرسش‌های مربوط به این مسئله در منظر دینی و از محضر قرآن مورد کاوش قرار گرفت. 
 
کتاب «فلسفه مجازات‌های قرآن» در ۳ بخش و ۸ فصل تهیه و تنظیم شده است که مفاهیم و اصطلاحات، زبان قصص قرآن، سیری در عذاب اقوام گذشته و علل انحطاط و آثار تربیتی - اجتماعی آن از جمله عناوین بخش‌های این اثر هستند. 
 
این کتاب در قطع رقعی، برای مخاطب عمومی با قلم ابراهیم صالحی نجف‌آبادی و با حمایت مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی تالیف شده و قیمت روی جلدآن، 30هزار تومان و قیمت خرید اینترنتی آن 24هزار تومان است.
 
علاقه‌مندان با خرید اینترنتی کتب موسسه بوستان کتاب از طریق نشانی www.bustaneketab.com می‌توانند از تخفیف ۲۰ درصدی بهره‌مند شوند.
انتهای پیام
captcha