سلسله نشست‌های مجازی تدبر در نهج‌البلاغه در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 3968400
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

سلسله نشست‌های مجازی تدبر در نهج‌البلاغه در کرمانشاه برگزار می‌شود

معاون اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از برگزاری سلسله نشست‌های مجازی تدبر در نهج‌البلاغه با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در فضای مجازی خبر داد.

رضا کریمی، معاون اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری سلسله نشست‌های مجازی تدبر در نهج‌البلاغه در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این برنامه به مناسبت ماه مبارک رمضان از ۱۵ رمضان آغاز و تا پایان این ماه ادامه دارد.

وی افزود: این برنامه با سخنرانی و گفتمان تدبر در نهج‌البلاغه با همکاری مشترک اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، خانه اندیشه حوزه هنری، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، انتشارات بنیان مرصوص، بسیج دانشجویی استان و حوزه علمیه خواهران از طریق فضای مجازی درحال برگزار شدن است.

کریمی تصریح کرد: در این برنامه پروفسور همایون همتی و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه کرمانشاه بر طبق زمانبندی با موضوعات مشخص از ساعت ۱۸:۳۰ نشست مجازی خود را آغاز می‌کنند.

معاون اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از جدول برنامه‌ها و جزئیات محتوای نشست‌ها و دریافت لینک شرکت در نشست به آدرس @khanehyeandishe در شبکه اجتماعی ایتا مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha