ثبت‌نام چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن در کرمانشاه آغاز شد
کد خبر: 3969020
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰

ثبت‌نام چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن در کرمانشاه آغاز شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآنی همزمان با کشور در کرمانشاه، گفت: ثبت‌نام مسابقات از امروز در کرمانشاه آغاز شد.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از آغاز ثبت‌نام چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در استان خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام مسابقات در کرمانشاه از امروز، ۱۳ اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا ۱۳ خردادماه ادامه دارد. زمان ثبت‌نام تمدید نخواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور، افزود: این مسابقات در دو گروه بانوان و آقایان بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه تصریح کرد: مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن، تفسیر عمومی قرآن، اذان، دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن برگزار خواهد شد. این دوره همچون سال گذشته در سطوح شهرستانی، استانی، ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صالحی اهداف این مسابقات را ایجاد انس بیشتر اقشار جامعه با قرآن و تعالی روح عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت‌ها می‌توانند به سایت www.quraniran.ir مراجعه کنند.

وی افزود: زمان برگزاری مرحله شهرستانی و استانی دربازه زمانی اول تیر تا پایان تابستان است که تاریخ دقیق آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha