۶ هزار نفر از فعالیت‌های قرآنی تبلیغات اسلامی کنگاور بهره‌مند شدند
کد خبر: 3969057
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

۶ هزار نفر از فعالیت‌های قرآنی تبلیغات اسلامی کنگاور بهره‌مند شدند

بیش از ۶ هزار قرآن‌آموز از فعالیت‌های قرآنی تبلیغات اسلامی کنگاور طی سال ۹۹ بهره‌مند شدند.

امیر قاسمی، کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی کنگاور در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به فعالیت‌های قرآنی انجام شده توسط این اداره طی سال گذشته، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای آموزش عمومی قرآن طی سال گذشته بیش از ۶ هزار نفر در این شهرستان از برنامه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی کنگاور برخوردار شدند.

وی با اشاره به فعالیت ۲۰ مؤسسه قرآنی، ۵۳ خانه قرآن شهری و ۳۱ خانه قرآن روستایی در شهرستان کنگاور، افزود: اجرای برنامه‌های قرآنی در شهرستان کنگاور تأثیر بسزایی داشته تا جایی که در اکثر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی این منطقه جوانان مشارکت جدی دارند.

قاسمی تصریح کرد: آموزش‌های زندگی قرآنی، مفاهیم و تفسیر قرآن، آموزش و بیان مفاهیم قرآن برای اقشار مختلف از جمله فعالیت‌های قرآنی انجام شده توسط اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کنگاور طی سال گذشته بوده است.

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی کنگاور در پایان به برگزاری محافل قرآنی در این شهرستان شامل برپایی ۲۴ محفل انس با قرآن در ماه‌های ربیع‌الاول، شعبان و رمضان و تشکیل کلاس‌های روخوانی و روانخوانی، فصیح‌خوانی به شیوه حضوری و مجازی و برگزاری گفتمان‌های قرآنی اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha