پذیرش مرکز تخصصی حضرت ولی عصر(عج) کرمانشاه
کد خبر: 3971200
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

پذیرش مرکز تخصصی حضرت ولی عصر(عج) کرمانشاه

سرپرست مرکز تخصصی تفسیر علوم قرآنی خواهران استان کرمانشاه گفت: پذیرش مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن حضرت ولی عصر (عج) استان کرمانشاه در مقطع سطح ۳ (کارشناسی ارشد) در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از ۲۵ بهمن‌ماه سال گذشته آغاز و تا پایان اردیبهشت‌ماه سال‌جاری ادامه دارد.

ندا قاسمی، سرپرست مرکز تخصصی تفسیر علوم قرآنی خواهران استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به پذیرش مرکز تخصصی حضرت ولی عصر(عج) کرمانشاه، اظهار کرد: اعلام فراخوان پذیرش مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن حضرت ولی عصر(عج) استان کرمانشاه در مقطع سطح ۳ (کارشناسی ارشد) در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از ۲۵ بهمن‌ماه سال گذشته آغاز و تا پایان اردیبهشت‌ماه سال‌جاری ادامه دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های این مرکز، افزود: مرکز تخصصی تفسیر علوم قرآنی حضرت ولی عصر(عج) در سال ۱۳۹۰ با هدف آموزش و تربیت نیروی متخصص در رشته تفسیر و علوم قرآنی تأسیس شد.

قاسمی تصریح کرد: در اهمیت رشته تفسیر و علوم قرآنی باید به این مطلب مهم توجه کنیم که این کتاب آسمانی منبع دست‌یابی به علوم و معارف ناب اسلامی گوناگونی است و تفسیر و علوم قرآنی زمینه‌ساز استخراج این دانش‌ها شده و در نتیجه ابواب رحمت و تحول الهی بر همگان گشوده خواهد شد.

سرپرست مرکز تخصصی تفسیر علوم قرآنی خواهران استان کرمانشاه با بیان اینکه تلاش در یادگیری چنین علمی قطعاً به مثابه مجاهدت در مسیر حق خواهد بود، گفت: دانش‌پژوه مورد تأییدات خداوند متعال قرار خواهد گرفت و باب ارزاق معنوی و مادی به روی او گشوده می‌شود.

وی اظهار کرد: اساتید این مرکز تخصصی نیز در سطح دانشگاه‌های برتر کشور به تدریس مشغول هستند و بعضاً عضو هیئت علمی و صاحب تألیفات بوده و در مراکز کلام و ادبیات عرب در سطح کشور فعالیت دارند.

قاسمی با اشاره به دستاورد‌های علمی و پژوهشی این مرکز تخصصی، افزود: اکثر فارغ‌التحصیلان این مرکز با نمره عالی در پایان‌نامه و معدل درس خود را به پایان رسانده و در بخش‌های پژوهشی نیز موفق به کسب مقام در جشنواره‌های علامه حلی و بانوی کرامت، تألیف کتاب و مقالات شده‌اند.

سرپرست مرکز تخصصی تفسیر علوم قرآنی خواهران استان کرمانشاه در پایان با اشاره به شرایط ثبت‌نام در این مرکز تخصصی، بیان کرد: علاقه‌مندان در صورت دارا بودن یکی از شرایط دانشنامه «سطح ۲، کارشناسی عالی دانشگاه شهید مطهری، دانشگاه امام صادق(ع) و جامعه المصطفی العالمیه در رشته‌های همسو (حداقل معدل ۱۴) و شاغلین به تحصیل مشروط به ارائه دانشنامه تا تاریخ ۱۴۰۰/۶/۳۱» برای ثبت‌نام با مراجعه به پایگاه اینترنتی به آدرس www.whc.ir و یا تماس با شماره ۰۹۹۴۱۷۲۶۶۴۶ اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha