درخشش کارکنان و خانواده‌های منطقه سوم نبوت در جشنواره حدیث نداجا
کد خبر: 3971227
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲

درخشش کارکنان و خانواده‌های منطقه سوم نبوت در جشنواره حدیث نداجا

هفت نفر از کارکنان پایور و وظیفه و خانواده‌های منطقه سوم نبوت کنارک نداجا در دهمین جشنواره سراسری حدیث نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران حائز رتبه شدند.

به گزارش ایکنا، ناوسروان ملایی، مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش مستقر در کنارک گفت: مرحله دوم دهمین جشنواره حدیث نداجا در بستر فضای مجازی با حضور علاقه‌مندان تمامی مناطق و پایگاه‌های نداجا در مقاطع مختلف سنی از حکمت‌های یک تا ۸۰ نهج‌البلاغه برگزار شد و کارکنان و خانواده‌های این منطقه توانستند هفت رتبه برتر را کسب کنند.
 
وی با اشاره به اینکه مرحله نخست این جشنواره در اسفندماه 99 برگزار شد، افزود: این جشنواره ویژه کارکنان پایور و وظیفه، بانوان شاغل و خانواده‌های کارکنان ارتش و دانشجویان دانشگاه‌های آجاست که براساس کتاب زمزم حکمت، مشتمل بر ترجمه و مفاهیم ۱۱۰ حکمت آغازین نهج‌البلاغه در سطح هر یک از نیروهای پنجگانه زمینی، دریایی، هوایی، پدافند، ستاد آجا برگزار شد.
 
ملایی با اشاره به اینکه به دلیل شرایط کرونایی کشور این دوره از جشنواره در بستر فضای مجازی انجام شد، گفت: با وجود منطقه سوم نبوت در نقطه مرزی و کمبود امکانات و محدودیت‌ها، با تلاش مسئولان و همت کارکنان، گام‌های مؤثری در زمینه توسعه فرهنگ و آموزه‌های قرآنی و همچنین تحقق منویات مقام معظم رهبری برداشته شده است.
 
وی ادامه داد: عناوین کسب شده در مقاطع مختلف سنی کارکنان پایور، وظیفه و خانواده‌های منطقه سوم نبوت نداجا کنارک شامل سرباز وظیفه عباس قلع‌ریز، زهرا سلطانیه، فاطمه یونسی، هانیه حاتمی، شهریار پسندیده، یاسین کمیجانی و احسان سیف‌الله‌زاده است.
ارسالی//درخشش کارکنان و خانواده‌های منطقه سوم نبوت در جشنواره حدیث نداجا
انتهای پیام
captcha