نشست «جشنواره حرف‌آورد و مهرواره محله همدلی» برگزار شد
کد خبر: 3971262
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

نشست «جشنواره حرف‌آورد و مهرواره محله همدلی» برگزار شد

نشست پویش مردمی حرف‌آورد و مهرواره محله همدلی با حضور جمعی از بانوان فعال فرهنگی در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، نشست پویش مردمی حرف‌آورد و مهرواره محله همدلی در کرمانشاه امروز، ۲۲ اردیبهشت‌ماه با حضور جمعی از بانوان فعال فرهنگی کرمانشاه در سالن جلسات تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه افسانه تیرانداز، از بانوان فعال فرهنگی استان با اشاره به رویکرد پویش حرف‌آورد و مهرواره محله همدلی، اظهار کرد: رویکرد طرح‌های یاد شده تقویت زنجیره تواصی، همبستگی و مشارکت اجتماعی است.

وی افزود: جشنواره حرف‌آورد طرحی فرهنگی برای ایجاد همدلی، هم‌فکری، همکاری و هم‌یاری اجتماعی است این طرح زمینه‌ساز گفتمان درخصوص مشکلات اجتماعی با هر موضوعی است که از جانب مردم مطرح می‌شود.

تیرانداز گفت: در قالب این پویش مردمی به موضوعاتی که از جانب مردم مطرح می‌شود پرداخته خواهد شد. این موضوعات در موقعیت‌های مختلف قابل تبیین است.

این بانوی فعال عرصه فرهنگ در کرمانشاه تصریح کرد: امیدواریم تا بانوان این استان بتوانند با تبلیغ درست این پویش در راستای انعکاس حرف‌های خوب مردم با موضوعاتی که از دل جامعه بیرون می‌آید تلاش کنند چرا که معتقدیم بانوان زمینه‌ساز گسترش فعالیت‌های فرهنگی در هر جامعه‌ای هستند.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام مهدی کارگر، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به طرح «مهرواره محله همدل» گفت: این طرح با رویکرد تقویت زنجیره تواصی و انسانی، همبستگی و مشارکت اجتماعی، خودباوری و امیدآفرینی درحال برگزار شدن است که امیدواریم مردم با حضور گسترده خود در اجرای این طرح همکار برای رفع مشکلات خود باشند.

وی افزود: همراهی، تحول و پیشرفت، اندیشه‌ورزی، خردگرایی، عقلانیت اجتماعی و اخلاقی از محور‌های مهم این طرح است.

حجت‌الاسلام کارگر تصریح کرد: این طرح مسیر حل مشکلات در حوزه‌های اقتصاد، اجتماعی، فرهنگی، تربیتی، آموزشی، مذهبی، اخلاقی، حقوقی، خانواده، بانوان، رسانه و هویت‌بخشی، سبک زندگی و سلامت، گفتمان انقلابی و فرهنگی ایرانی اسلامی و آسیب‌های اجتماعی در محلات را دنبال می‌کند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان اظهار کرد: پویش مردمی حرف‌آورد و مهرواره محله همدل با کمک مردم برای حل مشکلات مردمی تلاش می‌کنند که امیدواریم این طرح‌های مردمی به ارائه راهکار از طریق همدلی، هم‌اندیشی و هم‌فکری اجتماعی منجر شود.

انتهای پیام
captcha