نخست‌وزیر بنگلادش جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
کد خبر: 3971315
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱

نخست‌وزیر بنگلادش جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

نخست‌وزیر بنگلادش خشونت‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین را محکوم کرد و از جامعه جهانی خواست اقدامات لازم را برای توقف خشونت‌های این رژیم انجام دهند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از یو ان بی، شیخ حسینه، نخست‌وزیر بنگلادش درباره جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین، در نامه‌ای خطاب به محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: از جانب خودم و دولت بنگلادش، تأثر و نگرانی عمیق خود را از حملات تروریستی صهیونیست‌ها علیه مومنان و شهروندان در مسجد الاقصی ابراز می‌کنم.

وی افزود: ضمن آنکه تسلیت عمیق خود را به خانواده قربانیان و برادران فلسطینی اعلام می‌کنیم، چنین اعمال تروریستی و خشن را محکوم می‌کنیم و از جامعه جهانی می‌خواهیم هر چه سریعتر این جنایات را متوقف کنند.

وی بر تعهد کشورش بر دفاع از حق مشروع فلسطینیان در برخورداری از سرزمین مستقل تأکید کرد.

اعتراضات مردم فلسطین به تصمیم رژیم صهیونیستی در مورد اخراج خانواده‌های فلسطینی از این محله قدیمی و تاریخی منجر به برخورد خشن نظامیان صهیونیست با فلسطینی‌ها در نقاط مختلف اراضی اشغالی و همچنین شهادت و مجروح شدن صدها فلسطینی شده است.

در نهایت خشونت‌های نظامیان رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها منجر به پاسخ کوبنده مقاومت فلسطینی و حملات راکتی گسترده به شهرک‌های صهیونیست و ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است. 

انتهای پیام
captcha