بررسی آخرین اوضاع فلسطین در گفت‌وگوی اسماعیل هنیه و سردار قاآنی
کد خبر: 3971693
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳

بررسی آخرین اوضاع فلسطین در گفت‌وگوی اسماعیل هنیه و سردار قاآنی

رئیس دفتر سیاسی حماس در تماس تلفنی با سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس از حمایت ایران از مردم فلسطین قدردانی کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العالم، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تماس تلفنی با سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس گفت جمهوری اسلامی در شرایطی که رژیم صهیونیستی در بیت المقدس و غزه دست به جنایت می‌زند، از مقاومت مردم فلسطین حمایت می‌کند.

سردار قاآنی با محکومیت اقدامات اشغالگران صهیونیست علیه مردم فلسطین در شیخ جراح و نوار غزه، که خلاف همه هنجارها و قوانین بین‌المللی است، مقاومت فلسطین و توانایی آن در محافظت و دفاع از مردم فلسطین را ستایش کرد.

وی پاسخ بی‌نظیر و موفقیت‌آمیز مقاومت در برابر تجاوزات دشمن صهیونیستی و دفاع آن از ملت فلسطین را ستایش و وحشیگری رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد.  فرمانده سپاه قدس،  بر ادامه حمایت ایران از مردم و مقاومت در فلسطین تأکید کرد.

رئیس جنبش حماس با شرح جنایات اشغالگران در بیت المقدس و نوار غزه علیه زنان و کودکان و تخریب خانه‌ها و مراکز دولتی اعلام کرد که مقاومت وظیفه خود را برای دفاع از بیت‌المقدس و مسجد الاقصی انجام داده و تأکید کرد که نبرد بیت‌المقدس نبرد کل امت اسلامی است. وی همچنین مواضع جمهوری اسلامی را در مورد آرمان فلسطین و حمایت از مردم این کشور را ستود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha