برگزاری دوره‌های مدیریت برای جوانان در وزارت اوقاف مصر
کد خبر: 3971911
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱

برگزاری دوره‌های مدیریت برای جوانان در وزارت اوقاف مصر

وزیر اوقاف مصر از برگزاری دوره‌های آماده‌سازی جوانان برای در اختیار گرفتن پست‌های مدیریتی در این وزارت و ادارات مربوطه خبر داد.

به گزارش ایکنا از پایگاه خبری الوفد دکتر محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف برگزاری برنامه‌های آماده‌سازی جوانان برای مدیریت در وزارتخانه، ادارات استانی و هیئت اوقاف و همچنین شورای عالی امور اسلامی، بیمارستان دعات و تمام بخش‌های مربوطه را تصویب کرد.

 وزیر اوقاف مصر از برگزاری برنامه‌هایی برای آماده کردن جوانان برای در اختیار گرفتن پست‌های مدیریتی خبر داد.
دکتر محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف برگزاری برنامه‌های آماده‌سازی جوانان برای مدیریت در وزارتخانه، ادارات استانی و هیئت اوقاف و همچنین شورای عالی امور اسلامی، بیمارستان دعات و تمام بخش‌های مربوطه را تصویب کرد.
وزیر اوقاف مصر از جدیت این وزارتخانه در اجرای برنامه‌های توانمندسازی جوانان برای در اختیار گرفتن پست‌های مدیریتی در تمام سطوح و بخش‌های مربوطه خبر داد و افزود که پس از این ده‌ها نفر از جوانان در بخش‌های مختلف امور قضایی، اداری، نظارت و سرپرستی به‌کار گرفته خواهند شد.
وی در پایان افزود: این فرصت‌ها برای افرادی فراهم خواهد شد که از نظر علمی، فرهنگی یا اداری ممتاز هستند. برنامه‌های موردنظر به شکل متناوب و متنوعی با توجه به شرایط موجود در تمام سطوح برگزار و ضوابط، شرایط و ابزارهای موردنظر برای این برنامه‌ها به زودی اعلام خواهد شد.
انتهای پیام
captcha