چهارمین کنگره معلمان و دانش‌آموزان شهید منطقه 16 برگزار می‌شود
کد خبر: 3972000
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

چهارمین کنگره معلمان و دانش‌آموزان شهید منطقه 16 برگزار می‌شود

چهارمین کنگره معلمان و بیش از یک هزار و 100 دانش‌آموز شهید منطقه 16 تهران، 28 اردیبهشت در مجتمع آموزشی دکتر شریعتی برگزارمی‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، چهارمین کنگره معلمان و بیش از یک هزار و 100 دانش‌آموز شهید منطقه 16 تهران، 28 اردیبهشت، ازساعت 15 تا 17 با حضور جمعی از مسئولان در مجتمع آموزشی دکتر شریعتی منطقه 16 برگزارمی‌شود.

یادآور می‌شود، اهالی مؤمن و معتقد منطقه 16 تهران در عرصه‌های مربوط به پیروزی انقلاب اسلامی و میدان‌های دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) همواره پیشگام بوده و دراین میان مدارس منطقه 16 تهران با تقدیم بیش از 40 معلم و یک هزار و 100 دانش‌آموز شهید سهم بسزایی از پایدار و پایمردی را به خود اختصاص دادند و با نثار خون خود حیات طیبه را به رگ‌های جامعه ایران بزرگ اسلامی تزریق کردند و در فرهنگ ایران زمین سن غیرت، مردانگی و عاشقی را به دوران نوجوانی کشاندند.

راه و رسم این نوجوانان گلگون‌کفن، منطقه 16 را به دارالشهدای دانش‌آموزی شهر تهران تبدیل کرده است، چراکه بیشترین تعداد شهدای دانش‌آموزدر میان مناطق شهر تهران به این منطقه اختصاص دارد.

مجید وفامهر
انتهای پیام
captcha