برگزاری محفل بین‌المللی انس با قرآن در سالروز رحلت امام خمینی(ره)
کد خبر: 3975416
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

برگزاری محفل بین‌المللی انس با قرآن در سالروز رحلت امام خمینی(ره)

محفل بین‌المللی انس با قرآن کریم به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و به همت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) با پخش از شبکه‌های تلویزیونی داخلی و برون‌مرزی برگزار می‌شود.

برگزاری محفل بین‌المللی انس با قرآن در سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب

به گزارش ایکنا، به مناسبت فرا رسیدن ایام عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) محفل بین‌المللی انس با قرآن کریم در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) با همکاری مؤسسه فرهنگی انوار رسول اعظم(ص) برگزار می‌شود.

در این محفل قرآنی که با اجرای عربی سیداحمد نجف و همچنین اجرای فارسی، حسین محمدرضایی همراه است، قاریان ممتاز و بین‌المللی به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازند و همچنین این محفل از شبکه‌های تلویزیونی داخلی و برون‌مرزی پخش می‌شود.

تلاوت الشیخ عزت راشد از کشور مصر، الشیخ میثم التمار از کشور عراق و همچنین تلاوت مهدی عادلی از قاریان بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران بخشی از برنامه‌های این محفل نورانی است. اجرای گروه تواشیح محراب از دیگر بخش‌های این محفل است.

این محفل پنجشنبه، ۱۳ خرداد، ساعت 22 از شبکه تلویزیونی ثقلین، جمعه، ۱۴ خرداد، ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تلویزیونی الکوثر و شنبه، ۱۵ خرداد ساعت ۱۵ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha