شیوه و زمان پرداخت معوقات جانبازان مشمول ماده 38
کد خبر: 3977267
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶
در دیدار اوحدی با جانبازان تشریح شد؛

شیوه و زمان پرداخت معوقات جانبازان مشمول ماده 38

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه 23 خردادماه در دیداری با جانبازان، موضوع پرداخت معوقات جانبازان مشمول ماده 38 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران را تشریح کرد.

دیدار صمیمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تعدادی از جانبازان/اعلام زمان پرداخت معوقات جانبازان مشمول ماده 38به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ سعید اوحدی توضیحاتی در خصوص وضعیت بودجه ایثارگران در قانون بودجه سال ۱۴۰۰، اقدامات و حمایت‌های دولت به‌ویژه سازمان برنامه و بودجه و پشتیبانی مجلس یازدهم از بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع این جانبازان اعلام کرد: درخصوص معوقات ماده ۳۸، احکام جانبازان بزرگوار تحت پوشش باید از سوی ستاد کل نیروهای مسلح صادر می‌شد که این احکام هفته گذشته، از سوی ستاد کل نیروهای مسلح در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفت.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ضرورت تنظیم و تلفیق این احکام و حجم آنها، تأکید کرد: حداکثر تا پایان مردادماه معوقات ماده ۳۸ به عزیزانی که مشمول این ماده قرار گرفته‌اند، پرداخت خواهد شد.

در ادامه این نشست، جانبازان سؤالاتی در مورد بند (ز) تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۰، موضوع واگذاری خودرو به‌صورت اقساطی، تسهیلات مسکن و ماده ۲۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و همچنین حق پرستاری مطرح کردند که رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران توضیحات و پاسخ‌های لازم را به این عزیزان ارائه کرد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرحیمزاد جانباز45درصد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۲۳:۴۲
2
5
باسلام آیا به همه جانبازان حالت اشتغال تعلق میگیرد
captcha