«آشنایی با زمینه‌های القای پیام» در مدرسه دانشجویی حمد
کد خبر: 3977277
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴

«آشنایی با زمینه‌های القای پیام» در مدرسه دانشجویی حمد

سلسله نشست‌های تخصصی برای آشنایی با موضوعات مختلف در عرصه‌های هنر و ادبیات با عنوان آشنایی با زمینه‌های القای پیام با رویکرد موادشناسی از سوی مدرسه دانشجویی حمد برگزار می‌‌شود.

به گزارش ایکنا، سلسله نشست‌های تخصصی برای آشنایی با موضوعات مختلف در عرصه‌های هنر و ادبیات با عنوان آشنایی با زمینه‌های القای پیام با رویکرد موادشناسی از سوی مدرسه دانشجویی حمد (هنر و ادبیات) از مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار می‌‌شود.

در اهداف برپایی این کارگاه‌ها آمده است که «هنرمند قرآنی، با کاری که دستانش می‌آفریند، حرف می‌زند و حرفش نیکوست چون از جنس حقیقت است. حق زیباست و وقتی این حقیقت با حرف یا عمل بیان شود، هنرمندانه است. وقتی قرار باشد دست‌ها و کارها از حقیقت حرف بزنند، شناختن زمینه‌های آن حق، اهمیت می‌یابد. بستر چوب، بستر سفال، بستر شیشه، بستر فلز و سنگ، همه بسترهایی است برای حرف زدن هنرمند هنرهای تجسمی و حتی ادبی؛ که هنرهای تجسمی کارش همین است و ادبیات، انعکاس‌دهنده این بستر در نوشتار است.»

عاطفه پورصالحی، مدرس این کارگاه است که چهارشنبه‌ها برگزار می‌شود. این سلسله‌ نشست‌ها به نشانی https://www.skyroom.online/ch/z-mirzaee/kargahe-mad-hamd-kh-poursalehi پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha