فوت 119 بیمار دیگر مبتلا به کرونا
کد خبر: 3977459
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
آخرین آمار کرونا در ایران 24 خرداد‌ماه؛

فوت 119 بیمار دیگر مبتلا به کرونا

وزارت بهداشت از فوت 119 بیمار دیگر مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد: آمار فوتی‌های کرونا به به ۸۲ هزار و ۲۱۷ نفر رسید.

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون چهار میلیون و ۳۵۴ هزار و ۴۴۵ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۸۵۱ هزار و ۲۰۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به پنج میلیون و ۲۰۵ هزار و ۶۵۲ دُز رسیده است.

از دیروز تا امروز ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ بر‌اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۷۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۲۴۶ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۳۹ هزار و ۴۳۲ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۲ هزار و ۲۱۷ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون دو میلیون ۶۶۶ هزار و ۶۰۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

سه هزار و ۴۱۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۲۱ میلیون و ۶۹۱ هزار و ۵۳۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۷ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام
captcha