نوآوری‌های علمی المصطفی برجسته‌سازی شود
کد خبر: 3977507
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳
معاون آموزشی جامعةالمصطفی العالمیه؛

نوآوری‌های علمی المصطفی برجسته‌سازی شود

معاون آموزشی جامعةالمصطفی العالمیه گفت: اخباری که جنبه علمی دارد، مانند نشست‌های علمی، جلسات دفاع از پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها، تبیین سرفصل‌های آموزشی، عناوین رشته‌های جدید و نوآوری‌های علمی جامعةالمصطفی باید برجسته‌سازی شود.

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحمید جزایری، معاون آموزشی جامعةالمصطفی العالمیه امروز در دیدار مدیرکل و معاونین روابط عمومی المصطفی ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت، ضرورت اطلاع‌رسانی و برطرف‌سازی کاستی‌ها در این عرصه را ضروری برشمرد و افزود: اطلاع‌رسانی در مورد فعالیت‌هایی که در حوزه آموزش جامعةالمصطفی انجام می‌شود، ضرورت دارد و انعکاس خبری فعالیت‌هایی مانند برگزاری آزمون‌ها، پذیرش، به معرفی جنبه علمی و آموزشی جامعةالمصطفی بسیار کمک می‌کند.

معاون آموزش جامعةالمصطفی بر تعامل مثبت معاونت آموزش و اداره‌کل روابط عمومی تأکید کرد و گفت: اخباری که جنبه علمی دارد، مانند نشست‌های علمی، جلسات دفاع از پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها، تبیین سرفصل‌های آموزشی، عناوین رشته‌های جدید، نوآوری‌های علمی جامعةالمصطفی باید برجسته‌سازی شود و همچنین گفت‌وگوی هوشمندانه با استادان ممتاز جامعةالمصطفی یکی دیگر از جنبه‌های نشان‌دهنده رویکرد علمی جامعةالمصطفی است.

وی اظهارکرد: افزون بر این، می‌توان اخبار مربوط به اشتراکات علمی جامعةالمصطفی را با مجامع علمی دیگر منعکس کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جزایری، در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات موجود درباره ترجمه محتوای سایت آموزش به زبان‌های روز دنیا اشاره کرد و گفت: وجود روابط عمومی فعال در هر سازمان، جزء ضروریات است و در این صورت، بسیاری از آسیب‌ها برطرف خواهد شد.

در ابتدای این نشست علی الله‌اکبری، مدیرکل روابط عمومی جامعةالمصطفی العالمیه، بر ترسیم فرصت‌ها و ظرفیت‌هایی که بین اداره‌ کل روابط عمومی و معاونت آموزش جامعه المصطفی مطرح است، تأکید کرد و افزود: لازم است اداره‌ کل روابط عمومی و معاونت آموزش در زمینه فعالیت­‌های آموزشی المصطفی، تعامل و هم‌افزایی بیشتری داشته باشند.

مدیرکل روابط عمومی، با اشاره به تأکید رئیس جامعةالمصطفی مبنی بر اهتمام به ارائه چهره علمی جامعةالمصطفی در داخل و عرصه بین الملل، آن را وجهه همت اداره کل روابط عمومی عنوان کرد و گفت: لازم است چهره علمی بین‌المللی جامعةالمصطفی بیش از پیش مورد تأکید قرار گیرد و جامعةالمصطفی در حیث آموزش و پژوهش مطرح شود.

وی معاونت آموزش را مسئول اصلی امور آموزشی جاری در جامعةالمصطفی دانست و ابراز کرد: آموزش بعد وسیعی دارد؛ می‌توان اخبار مربوط به طرح‌های آموزشی، برنامه‌های در دست اقدام، آزمون‌های برگزارشده یا آزمون‌هایی که قرار است در آینده‌ای نزدیک برگزار شود، راه‌اندازی رشته‌های جدید، حوزه‌های دانشی مختلف، طرح تحول آموزش المصطفی، برنامه‌های پذیرشی و مواردی از این دست را بیش از پیش به اطلاع مخاطبان و جامعه جهانی رساند و لازمه این مهم، هم‌افزایی بیشتر معاونت آموزش و اداره کل روابط عمومی است.

الله‌اکبری، از امکانات و ظرفیت­‌های اداره کل روابط عمومی در حوزه اطلاع‌رسانی سخن گفت و آمادگی این اداره کل را برای ارایه چهره علمی المصطفی و انعکاس کامل برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی المصطفی اعلام کرد.

در ادامه نیز موسی پسندی، مدیرکل سامان‌دهی و برنامه‌ریزی آموزشی نیز در سخنانی، بر حفظ شاخصه‌های بین‌المللی جامعةالمصطفی تأکید کرد و گفت: اداره کل روابط عمومی می‌تواند در انتقال اخبار و برنامه‌های آموزشی جامعةالمصطفی به مخاطبان و ترسیم مسیر اشتغال به تحصیل در جامعةالمصطفی نقش پررنگی ایفا کند.

انتهای پیام
captcha