برگزاری کلاس‌های هنری و قرآنی در کانون شاه‌چراغ کریزان زیرکوه
کد خبر: 3980161
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
طی فصل تابستان انجام می‌شود؛

برگزاری کلاس‌های هنری و قرآنی در کانون شاه‌چراغ کریزان زیرکوه

مدیر کانون فرهنگی ـ هنری شاه چراغ روستای کریزان زیرکوه گفت: برای اوقات فراغت تابستان اعضای کانون مقرر شده است تا کلاس های قرآن آموزی، احکام، خیاطی، ورزشی و غیره توسط این کانون اجرا شود.

به گزارش ایکنا، شبستان نوشت: «ناصر رازی» در گفتگویی اظهار کرد: در کانون فرهنگی ـ هنری شاه چراغ روستای کریزان زیرکوه خراسان جنوبی حدود 360 نفر عضویت دارند و این کانون در همه مناسبت ها فعالیت خوبی تاکنون داشته است.

مدیر کانون فرهنگی ـ هنری شاه چراغ روستای کریزان زیرکوه در ادامه بیان کرد: برای اوقات فراغت تابستان برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی و قرآنی بسیاری برای اعضای این کانون پیش بینی شده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های قرآن آموزی و تجوید در این کانون طی فصل تابستان گفت: در این دوره ها علاقه مندان سنین 7 سال به بالا می توانند شرکت داشته باشند و هدف این است که با قرآن کریم بیش از گذشته آشنا شوند و تاکنون 25 نفر در این کلاس ها شرکت کردند.

رازی در خصوص برگزاری کلاس های احکام اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شاه چراغ روستای کریزان زیرکوه تصمیم گرفته است تا در فصل تابستان کلاس های احکام را برای خواهران برگزار کند.

مدیر کانون فرهنگی ـ هنری شاه چراغ روستای کریزان زیرکوه در ادامه بیان کرد: طی فصل تابستان با همکاری کانون و بسیج پایگاه مقرر شده است تا دوره آموزش خیاطی برای بانوان برگزار شود.

وی در پایان با بیان اینکه برگزاری جشن های اعیاد قربان و غدیر در دستور کار این کانون قرار دارد، افزود: این کانون در نظر دارد تا در دهه امامت و ولایت مسابقات ورزشی و کتابخوانی برای همه سنین برگزار کند.

انتهای پیام
captcha