بیش از 2 هزار کرمانشاهی در مسابقات سراسری قرآن رقابت می‌کنند
کد خبر: 3980612
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه:

بیش از 2 هزار کرمانشاهی در مسابقات سراسری قرآن رقابت می‌کنند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: دو هزار و 326 نخبه قرآنی استان در مرحله شهرستانی چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به رقابت دو هزار و 326 نخبه قرآنی استان در مرحله شهرستانی چهل‌وچهارمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم، اظهار کرد: مسابقات قرآن کریم یکی از روش‌های ترویج قرآن کریم است بر این اساس مسئولان امر در این خصوص وظیفه دارند.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در شش منطقه در استان، افزود: مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله شهرستانی در استان کرمانشاه از ۲۴ تیرماه آغاز و تا چهارم مردادماه سال‌ جاری ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: برگزیدگان مرحله شهرستانی به مرحله استانی چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه خواهند یافت و مرحله استانی این دوره از مسابقات شهریورماه سال‌ جاری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: مرحله شهرستانی مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کامل و چند جزء و دعاخوانی، تفسیر عمومی قرآن، همسرایی و همخوانی قرآن کریم و اذان برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: تعیین سهمیه حضور نمایندگان هر شهرستان در مرحله استانی در تمام رشته‌ها بر اساس تصمیم ستاد برگزاری مسابقات استان و با تأیید مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha