پویش سراسری «فقط به عشق علی(ع)» در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 3983351
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

پویش سراسری «فقط به عشق علی(ع)» در کرمانشاه برگزار می‌شود

در آستانه عید غدیر و با هدف گره‌گشایی از مشکلات مستمندان با همکاری تمامی نهاد‌ها و اصناف پویش سراسری «فقط به عشق علی(ع)» برگزار می‌شود.

احسان کریمی، مددکار انجمن حمایت از زندانیان استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری پویش سراسری «فقط به عشق علی(ع)» در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این پویش سراسری در آستانه عید غدیر و با هدف گره‌گشایی از مشکلات مستمندان و با همکاری همه نهاد‌ها و اصناف هم‌زمان با ایام مبارک دهه ولایت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای پویش سراسری یاد شده آن را فراخوانی برای حمایت از خانواده زندانیان دانست و افزود: اجرای پویش‌های مردمی، چون «فقط به عشق علی(ع)» فراخوانی است برای تمامی مردم برای مشارکت در طرح‌های خداپسندانه و زمانی برای یاری از خانواده‌هایی است که بیشتر آسیب‌پذیر بوده و در شرایط سخت اقتصادی امروز زمانی برای دستگیری از آن‌ها است.

کریمی تصریح کرد: در قالب پویش یاد شده برنامه‌هایی، چون اطعام غدیر، احسان علوی و کمک‌های مؤمنانه اجرا می‌شود که امیدواریم بخشی از کمک‌های طرح برای حمایت از خانواده‌های آسیب‌پذیر زندانیان اختصاص یابد.

مددکار انجمن حمایت از زندانیان کرمانشاه گفت: در ایام دهه ولایت قرار است تا عموم مردم هر روز یک کار خیر و نیک انجام دهند و آن را به اشتراک بگذارند.

وی در پایان اظهار کرد: هدف از پویش «فقط به عشق علی(ع)» ترویج فرهنگ نیکوکاری، کمک‌رسانی و ایجاد ارتباط و وحدت بیشتر در سطح جامعه است.

انتهای پیام
captcha