راه‌اندازی مجمع خیرین قرآنی کرمانشاه تا پایان سال‌جاری
کد خبر: 3985704
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

راه‌اندازی مجمع خیرین قرآنی کرمانشاه تا پایان سال‌جاری

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مجمع خیرین قرآنی استان کرمانشاه تا پایان سال‌جاری راه‌اندازی می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدهادی شاه‌محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از راه‌اندازی مجمع خیرین قرآنی استان تا پایان سال‌جاری خبر داد.

وی با اشاره به ضرورت‌های مشارکت خیرین در فعالیت‌های قرآنی، افزود: مردم همواره در حوزه‌های مختلف اجتماعی مشارکت داشته‌اند بنابراین باید در حوزه قرآنی با توجه به نیاز‌های جامعه امروز برنامه‌ریزی داشته باشیم که بحث تشکیل مجمع خیرین یکی از این برنامه‌ها است.

حجت‌الاسلام شاه‌محمدی تصریح کرد: بحث مشارکت‌های مردمی در حوزه قرآن باید سامان‌دهی شده و به جامعه بیشتر معرفی و اطلاع‌رسانی شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: هر چه حضور مردم در حوزه فعالیت‌های قرآنی بیشتر باشد تأثیرگذاری موضوعات قرآنی بیشتر خواهد بود بر این اساس دستگاه‌های قرآنی بهتر عمل می‌کنند.

وی به وظایف دستگاه‌های قرآنی نیز اشاره کرد و افزود: اگر برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشیم می‌توانیم تا پایان سال برنامه‌های قرآنی استان را به بهترین شکل اجرا و بیشترین بهره برداری را در این خصوص داشته باشیم.

حجت‌الاسلام شاه‌محمدی تصریح کرد: دستگاه‌ها و فعالین قرآنی استان بیشترین مشارکت را در این حوزه دارند و در صورت فعال شدن مجمع خیرین قرآنی می‌توان از این فعالیت‌ها به بهترین شکل ممکن حمایت کرد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: هر چه مشارکت مردم در انجام فعالیت‌های قرآنی بیشتر شود فعالیت در این حوزه افزایش یافته و فعالیت‌های قرآنی در استان به سمت مردمی شدن سوق می‌یابد و این امر باعث توسعه فعالیت‌های قرآنی و ترویج هر چه بیشتر این فعالیت‌ها در جامعه می‌شود.

انتهای پیام
captcha