برنامه‌های عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود
کد خبر: 3986308
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳

برنامه‌های عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به تلاش هیئت‌های استان در ایام مبارزه با کرونا با تأکید بر برگزاری برنامه‌های ایام عزای حضرت سیدالشهدا(ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: فعالان مذهبی درخصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از دیگر اقشار جامعه مصمم‌تر هستند.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به برگزاری نشست شورای هیئت‌های مذهبی استان‌ها، اظهار کرد: این نشست در آستانه محرم در مشهد مقدس برگزار شده است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری نشست یاد شده، افزود: برنامه‎‌ریزی برای برگزاری باشکوه مراسم‌های ایام محرم برطبق پروتکل‌های بهداشتی و بررسی وضعیت استان‌ها از اهداف برگزاری نشست مذکور بوده است.

حجت‌الاسلام احمدی با تأکید بر بررسی محتوا و احیای سنت‌ها و آئین‌های اصیل عزاداری، گفت: تأکید بر ارائه راهکار‌ها و آمادگی برگزاری مراسمات محروم در حوزه گسترده مردمی ضروری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه از برخی اظهار نظر‌های غیر کارشناسی در خصوص برگزاری مراسمات محرم در ایام کرونا انتقاد کرد و افزود: فعالان حوزه دین و مذهب در این ایام نشان دادند در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از دیگر اقشار جامعه مصمم‌تر هستند.

وی در پایان تصریح کرد: امسال با بهره‌گیری از تجربیات گذشته و بهره‌مندی از نظرات دقیق کارشناسی برنامه‌های مراسمات محرم را باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha