نشست «قدر غدیر» برگزار می‌شود
کد خبر: 3986562
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

نشست «قدر غدیر» برگزار می‌شود

به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه با هدف احیای مراسم عید غدیر، نشست «قدر غدیر» برگزار می‌شود.

بهزاد خدادادی، معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با بیان اینکه عید غدیر از جایگاه و اهمیت والایی طبق آیات و روایات برخوردار است، گفت: موضوع غدیر از عاشورا، اربعین و شب قدر نیز با ارزش‌تر است و تأکید فراوانی از اهل‌بیت(ع) نقل شده، که روزی با ارزش‌تر از غدیر خلق نشده است.

وی با اشاره به اینکه در این روز دو برابر شب‌های قدر و شب آخر ماه رمضان خداوند بندگان خود را می‌آمرزد، افزود: سفارش و تأکیدات فراوانی بر عیدی دادن، دید و بازدید بستگان و آشنایان و به‌ویژه اطعام و شاد کردن دل مؤمنان در این روز بیان شده و این امر تنها مختص به سادات نیست و همه مردم باید در حد توانشان انجام دهند.

خدادادی از برگزاری نشستی با عنوان «قدر غدیر» خبر داد و تصریح کرد: در این نشست به موضوعات مختلفی از جمله طولانی‌ترین خطبه پیامبر اسلام(ص) «خطبه غدیریه» پرداخته می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه در پایان با اشاره به نشست مذکور، بیان کرد: نشست «قدر غدیر» همراه با پرسش و پاسخ خواهد بود و سخنران نشست حجت‌الاسلام طهوری است. علاقه‌مندان برای حضور در این نشست، سه‌شنبه ۵ مردادماه از ساعت ۲۱:۱۵ به آدرس jdkf.ir/۱۱۷ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha