اعلام محدودیت‌های ورزشی جدید در کرمانشاه
کد خبر: 3987573
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱

اعلام محدودیت‌های ورزشی جدید در کرمانشاه

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه از اعلام محدودیت های جدید ورزشی در کرمانشاه در پی تشدید شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، جلال عزیزی بااشاره به تشدید شیوع بیماری کرونا در استان، اظهارکرد: باتوجه به ورود استان به موج پنجم شیوع این بیماری، محدودیت های ورزشی جدیدی در سطح استان اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: دراین راستا در هفت شهرستان کرمانشاه، صحنه، کنگاور، گیلانغرب، سنقر، هرسین و پاوه که در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند، تنها رشته هایی که در مشاغل گروه اول قرار گرفته اند، مجاز به فعالیت هستند.

معاون ورزش و جوانان کرمانشاه اضافه کرد: در این شهرستان ها یازده رشته شامل تنیس خاکی، تیراندازی(اهداف پروازی)، تیرو کمان، دوومیدانی، سوارکاری، قایقرانی، کوهنوردی، گلف، موتورسواری و اتومبیلرانی، دوچرخه سواری و استخرهای روباز می توانند فعالیت داشته باشند.

وی افزود: در سه شهرستان اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب و جوانرود نیز که در شرایط نارنجی کرونایی قرار دارند، علاوه بر رشته های گروه یک، رشته هایی که جزو مشاغل گروه دوم قرار دارند نیز مجاز به فعالیت هستند.

عزیزی این رشته ها را شامل بدنسازی و پرورش اندام، بولینگ و بیلیارد، تنیس روی میز، شمشیربازی، ورزش سه گانه، تیراندازی سالنی، بدمینتون، فوتبال سالنی، ورزش روستایی و والیبال عنوان کرد.

وی یادآورشد: تنها در چهار شهرستان دالاهو، ثلاث باباجانی، روانسر و قصرشیرین که در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، فعالیت تمامی رشته های ورزشی اعم از کم برخورد و پربرخورد مجاز است.

معاون ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: در این شهرستان ها استخرهای سربسته و رشته های پربرخورد مانند رشته های رزمی، تکواندو، بوکس، جانبازان و معلولین، ژیمناستیک، هاکی سالنی، کاراته، کبدی، کشتی، کونگ فو، نابینایان، ناشنوایان، نجات غریق، ووشو و زورخانه‌ای مجاز به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه این دستورالعمل به همه شهرستانهای استان ابلاغ شده، افزود: باتوجه به اینکه باشگاه های بدنسازی یکی از پرمخاطب ترین اماکن ورزشی هستند که باید در شرایط قرمز کرونایی تعطیل شوند، نظارت بر آنها در این ایام افزایش خواهد یافت.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
captcha