۸ هزار پاسخگویی به سؤالات شرعی در حرم مطهر بانوی کرامت
کد خبر: 3988141
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
از سوی کارشناسان دینی انجام شد؛

۸ هزار پاسخگویی به سؤالات شرعی در حرم مطهر بانوی کرامت

کارشناسان واحد پاسخگویی به پرسش‌های شرعی امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) در مدت یک ماه به بیش از هشت هزار پرسش شرعی، فقهی، اعتقادی و تصحیح قرائت نماز بانوان به‌صورت حضوری و مجازی پاسخ دادند.

۸ هزار پاسخگویی به سوالات شرعی در حرم مطهر بانوی کرامتبه گزارش ایکنا از قم، پاسخگویی به پرسش‌های شرعی، فقهی، اعتقادی و تصحیح قرائت نماز بانوان یکی از رسالت‌های مهم واحد پاسخگویی به پرسش‌های شرعی امور فرهنگی خواهران است.

کارشناسان واحد پاسخگویی به پرسش‌های شرعی امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت در تیرماه در رواق طباطبایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با حضور ۶۰ استاد پاسخگو و ۲۸ کارورز پاسخگویی به پرسش‌های فقهی ۷ هزار و ۸۲۹ مراجعه‌کننده خواهر پاسخ دادند.

همچنین با شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن فعالیت‌های حضوری، واحد پاسخگویی به پرسش‌های شرعی به‌صورت مجازی از طریق کانال‌های مجازی معصومانه و آستان مهر به پرسش‌های اعتقادی و فقهی خواهران پاسخ دادند که در تیرماه با حضور دو استاد پاسخگو در عرصه پاسخگویی فقهی به پرسش‌های فقهی ۲۵۰ کاربر خواهر و در عرصه پاسخگویی به پرسش‌های اعتقادی به سؤالات اعتقادی ۴۷ کاربر خواهر به صورت مجازی پاسخ داده شد.

اضافه بر این واحد پاسخگویی به پرسش‌های شرعی به صورت روزانه در رواق طباطبایی در قالب چهار کشیک افتخاری صبح‌ها از ساعت ۹  تا ۱۴ و عصرها از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۰:۳۰ در زمینه تصحیح قرائت نماز به سؤالات بانوان در زمینه تصحیح قرائت نماز پاسخ می‌دهد که در ماه گذشته ۱۹ استاد پاسخگو در رواق طباطبایی حرم مطهر به سوالات ۲۷۵ نفر مراجعه‌کننده خواهر در زمینه تصحیح قرائت نماز پاسخ دادند.

همچنین در ماه گذشته ۸ استاد پاسخگو به همراه ۵ کارورز پاسخگویی به سؤالات اعتقادی ۲۰۲ مراجعه‌کننده خواهر در رواق طباطبایی به صورت حضوری پاسخ دادند که پاسخگویی حضوری به سؤالات فقهی و اعتقادی خواهران در حرم مطهر بانوی کرامت به صورت محدود و با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

یادآور می‌شود، در حال حاضر در کنار پاسخگویی حضوری به پرسش‌های فقهی و اعتقادی بانوان، بانوان ایران اسلامی می‌توانند از طریق عضویت در کانال‌ مجازی آستان مهر به آدرسastanehmehr@ پرسش‌های فقهی و اعتقادی خود را به‌صورت مجازی با کارشناسان واحد پاسخگویی در میان گذاشته و پاسخ سؤالات و پرسش‌های فقهی و اعتقادی خود را دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha