دشمنان سعی در تغییر باور‌های مردم دارند
کد خبر: 3989864
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳

دشمنان سعی در تغییر باور‌های مردم دارند

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه وظیفه رهبری روشنگری است، گفت: مردم و مسئولین باید نسبت به اجرای منویات مقام معظم رهبری اقدام کنند، چرا که دشمنان نظام سعی در تغییر باور‌های مردم دارند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در جلسه امروز، ۱۹ مرداد ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام با عناوین مختلف سعی در کم رنگ کردن ارزش‌ها دارند و در طول ۲۰ سال مقام معظم رهبری بر اهمیت داشتن بصیرت فرهنگی و سیاسی تأکید کرده و اکنون معنای این سخن آشکار شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی مسائل اقتضای سنی جوانان است و باید آن‌ها را با زبان نرم ارشاد کرد، گفت: تمامی دستگاه‌ها و مردم نسبت به امر به معروف و نهی از منکر اقدام کنند تا برکات آن به خودشان باز گردد.

آیت‌الله علما با بیان اینکه نباید مردم و مسئولین کار‌های بزرگ فرهنگی را بر گردن یکدیگر بیندازند، افزود: بر اساس فرمایشات امیرالمؤمنین(ع) امر به معروف و نهی از منکر روح دین بوده و تمامی افراد جامعه مسئول نهادینه کردن این ۲ اصل هستند.

امام جمعه کرمانشاه به لزوم الگو قرار دادن سیره پیامبر اکرم(ص) اشاره و اظهار کرد: پیامبر(ص) بشیراً و نذیراً یعنی با شمشیر و اخلاق مبعوث شده‌اند لذا باید با مهربانی آموزه‌های دین را به مردم انتقال داد و آنان را جذب اسلام کرد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه رهبری روشنگری است، گفت: مردم و مسئولین باید نسبت به اجرای منویات مقام معظم رهبری اقدام کنند، چرا که دشمنان نظام سعی در تغییر باور‌های مردم دارند.

انتهای پیام
captcha