توزیع اقلام غذایی و دارویی در میان بیماران کرونایی مناطق محروم
کد خبر: 3993745
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

توزیع اقلام غذایی و دارویی در میان بیماران کرونایی مناطق محروم

گروه جهادی شهید احمدی جوان شهر شنبه استان بوشهر در راستای اجرای برنامه‌های جدید خود در ایام شیوع بیماری کرونا، نسبت به تهیه و توزیع اقلام غذایی و دارویی در میان خانواده‌های نیازمند و دارای بیمار کرونایی اقدام کرده است.

برنامه‌های ویژه گروه جهادی شهید احمدی جوان / توزیع اقلام غذایی و دارویی در میان بیماران کروناییبه گزارش ایکنا، گروه جهادی شهید احمدی جوان، شهر شنبه استان بوشهر یکی از گروه‌هایی است که علیرغم در اختیار داشتن امکانات محدود، توانسته در حد توان خود نسبت به خدمت‌رسانی برای محرومان و مستضعفان این شهر اقداماتی داشته باشد. عمده فعالیت این گروه جهادی در حوزه ساخت‌وساز و مرمت خانه نیازمندان است، چراکه پس از زلزله‌ای که طی سال ۹۲ در این شهر رخ داد، بسیاری از مردم خانه‌های خود را از دست دادند و همین امر زمینه‌ای برای تشکیل این گروه جهادی شد.

محمد فهیمی، مدیر گروه جهادی شهید احمدی جوان بوشهر در گفت‌وگو با ایکنا، در رابطه با برنامه‌های جدید این گروه جهادی طی ایام کرونا، اظهار کرد: تهیه و اهدای کفش کارگری به کارگران، اهدای مواد غذایی و بسته‌های خوراکی شامل مرغ و گوشت در میان نیازمندان منطقه و توزیع شیر بین ۳۰ خانواده کرونایی(هر خانوار پنج شیر پاکتی) از جمله فعالیت‌های این گروه جهادی بوده است.

مدیر گروه گروه جهادی شهید احمدی جوان بوشهر ادامه داد: توزیع بسته‌های غذایی شامل روغن، شکر، رب، سویا، عدس و ریکا به ارزش ۳۵۰ هزار تومان در میان خانواده‌های دارای بیماران کرونایی و نیازمند و تهیه و توزیع بسته‌های میوه و اقلام مختلف پروتئینی در میان اقشار ضعیف و مستضعف به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان از دیگر برنامه‌های گروه جهادی شهید احمدی جوان بوشهر در این ایام بود.

فهیمی تصریح کرد: اهدای مبلغ ۳۰۰ هزار تومان برای درمان یک بیمار کرونایی، اهدای ۵۰۰ هزار تومان برای درمان یک بیمار سرطانی در روستای درویشی و نیز تهیه دارو برای بیماران کرونایی به ارزش ۲۵۰ هزار تومان از جمله برنامه‌های بود که از سوی گروه جهادی شهید احمدی جوان بوشهر اجرا شد.

انتهای پیام
captcha