شناسایی استعداد نهفته بچه‌های مسجد از اهداف رویداد ملی فهما است
کد خبر: 3997724
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

شناسایی استعداد نهفته بچه‌های مسجد از اهداف رویداد ملی فهما است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه گفت: رویداد ملی فهما در زمینه بروز و شناسایی استعداد‌های بچه‌های مسجد در کانون‌های مساجد بستری را فراهم کرده و تأثیر مثبتی برای حضور نسل جوان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی مساجد دارد.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه در خصوص برگزاری رویداد ملی فهما و مهم‌ترین اهداف آن، اظهار کرد: از ابتدا اجرای این رویداد با هدف تقویت و بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان مسجدی انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه فهما یک طرح در سطح ملی است، افزود: این رویداد تلاش می‌کند تا با محوریت کانون‌های مساجد فعالیت‌های فرهنگی و هنری مساجد به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان جلوه‌ای متفاوت بخشد.

حجت‌الاسلام کلات‎‌پور تصریح کرد: اجرای این رویداد در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی مساجد تأثیر بسزا داشته و روند مثبت اجرای این طرح در حضور جوانان در برنامه‌های فرهنگی مساجد مشهود است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه درادامه به اجرای رویداد ملی فهما در این دوره اشاره و اظهار کرد: بر طبق دوره‌های قبل این رویداد با بارگذاری فعالیت کانون‌های مساجد در سامانه بچه‌های مسجد اجرا شد که معتقدیم بستری برای معرفی توانمندی‌های کانون‌های مساجد خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به اجرای سومین دوره رویداد ملی فهما، گفت: اجرای برنامه‌هایی، چون سه‌شنبه‌های تکریم، تابستانه فهما و تکریم از مادران در قالب مادرانه فهما از جمله برنامه‌های این رویداد است.

انتهای پیام
captcha