دوره تثبیت و ارتقای سطح حفاظ در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 3999378
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

دوره تثبیت و ارتقای سطح حفاظ در کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برگزاری دوره تثبیت و ارتقای سطح حفاظ خبر داد و گفت: این دوره به‌منظور حضور در آزمون اعطای مدرک سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدهادی شاه‌محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری دوره تثبیت و ارتقای سطح حفاظ خبر داد و اظهار کرد: این دوره به‌منظور حضور در آزمون اعطای مدرک سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود.

وی افزود: دوره یاد شده زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا حفاظی که قصد حضور در آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم را دارند بتوانند خود را ارزیابی و سنجش کنند و امیداوریم تا حفاظ کرمانشاهی که علاقه‌مند به شرکت در این آزمون هستند از دوره‌هایی اینچنین نهایت استفاده را ببرند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: دوره‌های تثبیت و ارتقای سطح حفاظ از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن رضوان با همکاری مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه تهران برگزار می‌شود و از اهداف اصلی این دوره ایجاد آمادگی برای حضور در آزمون‌های حفظ قرآن کریم است.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این دوره‌ها از طریق تماس با شماره ۰۹۱۲۵۰۸۱۱۹۴ دبیرخانه اقدام کنند. این دوره‌ها به شیوه مجازی برگزار می‌شود و مهلت ثبت‌نام تا ۱۵ مهرماه سال‌ جاری خواهد بود.

انتهای پیام
captcha