امامان محله با ورود به موضوعات مختلف اجتماعی اقدامات ارزشمندی رقم زدند
کد خبر: 4018319
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

امامان محله با ورود به موضوعات مختلف اجتماعی اقدامات ارزشمندی رقم زدند

مدیرعامل بنیاد هدایت گفت: امامان محله با ورود به موضوعات مختلف اجتماعی اقدامات ارزشمندی رقم زدند و موضوعاتی، چون کمک‌های مؤمنانه، ورود به عرصه حل مشکلات مردم، اشتغالزایی و بصیرت و آگاهی بخشی برای محوریت بودن امامان محله است.

بنیاد هدایت

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سیدناصر میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت در نشست توانمندسازی راهیان و شریک الامام استان کرمانشاه، اظهار کرد: فردی که قرار است نقطه اتصال ولایت طولی و عرضی باشد باید امام محله و مسجد باشد و تمام طرح و مهرواره‌هایی که در حال اجرا است برای رسیدن به این موضوع و محور قرار گرفتن امامان محله است.

وی افزود: امامان محله با ورود به موضوعات مختلف اجتماعی اقدامات ارزشمندی رقم زدند و موضوعاتی، چون کمک‌های مؤمنانه، ورود به عرصه حل مشکلات مردم، اشتغالزایی و بصیرت و آگاهی بخشی برای محوریت بودن امامان محله است.

مدیرعامل بنیاد هدایت تصریح کرد: برای حکمرانی جامعه مدل‌های گوناگونی وجود دارد، اما مدل امامت با سایرین متفاوت است و ویژگی‌هایی مثل صادق بودن، همراه بودن با مردم و اینکه مشکلات مردم را درد خود می‌داند و نسبت به هدایت مردم حریص است.

حجت‌الاسلام میرمحمدیان به اهمیت احیای مساجد و شبکه امت و امامت اشاره و عنوان کرد: باید خانواده و همسران امامان وارد میدان جهاد شده و کمک کنند تا مسیر هموار شود.

انتهای پیام
captcha