تشکیل گروه تواشیح «شباب ثقلین» متشکل از نخبگان طرح ملی تلاوت در کرمانشاه
کد خبر: 4029519
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

تشکیل گروه تواشیح «شباب ثقلین» متشکل از نخبگان طرح ملی تلاوت در کرمانشاه

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل گروه تواشیح «شباب ثقلین» در کرمانشاه، گفت: این گروه متشکل از نخبگان طرح ملی تلاوت در استان کرمانشاه است که امیدواریم با توجه به توان این گروه اتفاقات خوبی در حوزه تواشیح و آوا‌های قرآنی در کلان کشور داشته باشیم.

پیمان سلیمی اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه

پیمان سلیمی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به تشکیل گروه تواشیح «شباب ثقلین» متشکل از نخبگان طرح ملی تلاوت در استان کرمانشاه، اظهار کرد: تشکیل گروه تواشیح و فعالیت‌های آن یکی از شاخص‌های اصلی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در حوره هنر موسیقی است که باید به آن اهمیت ویژه‌ای داد و از این دریچه مورد توجه سیستم فرهنگی قرار بگیرد.

وی افزود: امیدواریم شاهد رشد و توسعه این گروه باشیم بر این اساس اهمیت حضور این گروه در بین آحاد مختلف جامعه مورد تأکید است.

سلیمی تصریح کرد: گروه «شباب ثقلین» توسط اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمانشاه و با محوریت مؤسسه قرآنی «بشری» زیر نظر امین عبدی از قاریان برجسته قرآنی استان کرمانشاه کار خود را آغاز کرده و جوانان و نوجوانان حاضر در این گروه همگی از نخبگان طرح ملی تلاوت در استان کرمانشاه هستند.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت این گروه، گفت: جلسات تمرین این گروه آغاز شده و امیدواریم بتوانند اتفاقات خوبی در حوزه تواشیح و آوا‌های قرآنی در کلان کشوری داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید نوجوانان استان را یک غنیمت بدانیم، افزود: با حمایت دستگاه‌ها از آنان امیدواریم شاهد شکوفایی هر چه نوجوانان و جوانان استان در عرصه‌های گوناگون به ویژه عرصه فعالیت‌های قرآنی باشیم.

سلیمی در پایان بیان کرد: به زودی شاهد اولین کلیپ گروه «شباب ثقلین» در فضای مجازی و عرصه رسانه‌ای خواهیم بود و با حمایتی که دستگاه‌های متولی فرهنگی و قرآنی استان از این گروه خواهند داشت مطمئناً زیرساخت‌های قرآنی استان تقویت و موجب رشد و شکوفایی حوزه‌های آوا و نغمات قرآنی خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha