کرمانشاه در مسابقات مدهامتان جزء استان‌های تراز اول معرفی شد
کد خبر: 4043240
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶

کرمانشاه در مسابقات مدهامتان جزء استان‌های تراز اول معرفی شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: در پانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان امسال ۶۸۵ نفر در ۱۰ رشته حضور داشتند که با کسب بیش از ۳ میلیون امتیاز جزء استان‌های تراز اول این مسابقات معرفی شد.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور کانون‌های مساجد استان کرمانشاه

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه امروز در حاشیه نشست به مناسبت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: امروز در استان کرمانشاه ۵۷۵ کانون فرهنگی و هنری در حال فعالیت هستند که از این تعداد ۶۱ درصد کانون روستایی و ۳۹ درصد کانون شهری است.

وی با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد باتوجه به زیرساخت‌های سایت بچه‌های مسجد از معدود مکان‌هایی بود که طی ایام کرونا فعالیت‌های آن تعطیل نشد، گفت: کانون‌های مساجد با دسترسی راحت به شیوه فراگیر به تولید و نشر محتوا پرداختند.

حجت‌الاسلام کلات‌پور تصریح کرد: فعالیت کانون‌های مساجد از سال ۱۳۹۷ وارد فاز جدیدی شده که در این راستا در کانون‌ها یک زیست بوم با عنوان سایت بچه‌های مسجد نیز راه‌اندازی شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مسابقات مدهامتان، گفت: این مسابقات بزرگترین رویداد قرآنی بچه‌های مسجد است که امسال به دلیل شرایط ناشی از کرونا به شیوه مجازی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان ۶۸۵ نفر از استان کرمانشاه در ۱۰ رشته قرآنی شرکت داشتند. این استان با کسب بیش از ۳ میلیون امتیاز جزء استان‌های تراز اول این دوره از مسابقات معرفی شد.

حجت‌الاسلام کلات‌پور در پایان به اقدامات کانون‌های مساجد درخصوص مواسات و همدلی اشاره و اظهار کرد: کانون‌های مساجد با کمک مؤسسه حضرت خدیجه(س) و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا با محوریت کانون‌های مساجد به اجرای طرح نذر قربانی اول هر ماه پرداختند که در این قالب ۱۲ مرحله گوشت قربانی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال توزیع شد.

انتهای پیام
captcha