دیدار مشاور عالی رئیس جمهور قرقیزستان با رئیس دانشگاه مجازی المصطفی
کد خبر: 4056984
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶

دیدار مشاور عالی رئیس جمهور قرقیزستان با رئیس دانشگاه مجازی المصطفی

پروفسور حیدرعلی آف، مشاور عالی رئیس جمهور و رئیس دانشگاه بین‌المللی قرقیزستان به همراه پروفسور موراتبک، معاون خود با رئیس دانشگاه مجازی المصطفی دیدار و گفتگو کردند.

مشاور عالی رئیس جمهور قرقیزستان در  دانشگاه مجازی المصطفی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام سعید ارجمندفر، رئیس دانشگاه مجازی المصطفی، 24 اردیبهشت به معرفی دانشگاه مجازی و معارفه معاونان آن پرداخت و افزود: جامعه المصطفی العالمیه یکی از نهاد‌های مهم ایران در بخش حوزوی و دانشگاهی است که در جهت رشد و بالندگی و معرفی رشته‌های متنوع علوم انسانی و اسلامی فعالیت می‌کند.

استاد جامعةالمصطفی العالمیه ادامه داد: دانشگاه مجازی المصطفی با اولویت فعالیت آکادمیک و علمی درصدد ایجاد تعاملات علمی با نهاد‌ها و دانشگاه‌های معتبر علمی و خصوصا حضور موثر و قوی در صحنه‌های علمی جهانی با مراکز دانشگاهی اسلامی است.

وی افزود: اساس فعالیت ما سیستم آموزش الکترونیکی و بهره‌مندی از اینترنت و نرم‌افزار‌های قدرتمند و به‌روز شده آموزشی است.

در ادامه مدیران آموزشی، پژوهشی و مرکز آموزش دوره‌های کوتاه مدت به ارائه گزارشی از برنامه‌های آموزشی و علمی دانشگاه پرداختند.

همچنین، پروفسور حیدرعلی آف، رئیس دانشگاه بین‌المللی قرقیزستان در سخنانی اظهار کرد: من تاکنون دو بار به قم آمده‌ام و همکاری‌مان با المصطفی مداوم است. بسیار علاقه‌مند هستیم در عرصه تدوین مقالات علمی، همکاری در نشریات علمی مشترک و نیز حضور در مجامع علمی نشست‌ها و کنفرانس‌ها بتوانیم به اقدام عملی برسیم.

سپس، پروفسور بایکودجوف، معاون دانشگاه بین‌المللی قرقیزستان نیز به معرفی این دانشگاه پرداخت و گفت: این دانشگاه از همکاری با دانشگاه‌های مختلف جهان بهره برده است. جامعه‌المصطفی العالمیه نیز یکی از آن دانشگاه‌های مهمی است که ما در طی چند سال اخیر تفاهم‌نامه‌ای با آن داشته‌ایم و بسیار علاقه‌مند هستیم که این تفاهم عملیاتی و اجرایی شود.

انتهای پیام
captcha