اعلام مصوبات بیست و دومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه استان یزد
کد خبر: 4057480
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲

اعلام مصوبات بیست و دومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه استان یزد

بیست و دومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد، 26 اردیبهشت‌ماه تشکیل شد.

جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزدبه گزارش ایکنا، بیست و دومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد امروز، 26 اردیبهشت‌ماه با حضور اعضا در محل اتحادیه تشکیل شد.

طی این جلسه گزارشی از تشکیل کمیته حفظ و مصوبات آن و سپس طرح نامه تربیت 4 هزار حافظ کل توسط حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه ارائه شد و درباره محتوا و شرایط و ویژگی‌های این طرح بحث و تبادل نظر شد.

طی این جلسه مقرر شد تا کمیته‌ای با حضور سه نفر از اعضای هیئت مدیره و دو نفر از کارشناسان حفظ و نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی و اداره‌کل ارشاد استان تشکیل شود تا پس از بررسی نهایی و تصویب این طرح تا نیمه خردادماه برای اجرا به استان ارسال شود. 

بنابر گفته محمد شایق، قائم‌مقام اتحادیه قرآنی استان یزد «مقرر شد درباره میزان شهریه دوره‌های این طرح، آیین‌نامه انتخاب مؤسسات مجری طرح استعدادیابی حفظ با رویکرد معناگرا، مشخص کردن سهمیه هر شهرستان و نحوه مشارکت نهادها، دستگاه‌ها و دانشگاه‌ها این طرح، نظرات ارائه و در این کمیته بررسی شود تا طرح جامع تربیت چهار هزار حافظ قرآن براساس مصوبه امروزه جلسه هیئت مدیره، تدوین و برای ارائه در جلسه هفته آینده آماده شود تا پس از تصویب نهایی هیئت مدیره به منظور اجرا در سطح استان به استانداری ارسال شود».

انتهای پیام
captcha